Bine te-am regăsit după o săptămână de pauză, cu vocea recuperată aproape complet, exact la timp să sărbătorim 4 ani de pauza de bine. 4 ani! Timpul trece repede dar nu o să îți zic că nu îmi vine să cred că am ajuns aici. E enorm de multă muncă în spate, nu doar a mea, ci și a Gabrielei, și pentru câteva luni și munca Danei (a fost). Dar e un proiect în care credem, care ne aduce bucurie și și mai important, aduce valoare miilor de oameni care îl ascultă. Și în loc de cifre (și s-au strâns ceva cifre în cei 4 ani) vreau să-ți spun doar că sunt foarte recunoscătoare că pot face asta, că am ajutor și, desigur, că ești aici, indiferent de cât timp asculți panza de bine.
Și mai sunt recunoscătoare și pentru că azi sărbătorim cu un episod fain în care parteneră de conversație îmi este Mădălina Vasiu, colegă de breaslă sau fellow podcaster. Mădălina sau #tipacuavatarul e un om de marketing cu o experiență bogată în contexte micro și macro care a ajutat-o să înțeleagă cum își poate aduce contribuția într-un mod semnificativ. A lucrat până acum cu 150 de afaceri, antreprenori și creatori în consultanță, creează și susține programe intensive, a lansat e- book-uri despre campanii de marketing si avatarul de client și este și gazda podcastului Thinking Made Visible.
În episodul de azi vorbim despre clientul ideal si despre cum te ajută un avatar de client construit corect să construiești și să crești o afacere sănătoasă.
Pe Mădălina o găsești pe Instagram, Facebook sau site.
Nu uita că ne poți ajuta cu un share către 2-3 prieteni și când mai ai poftă de ascultat un podcast gustă un episod din thinking Made Visible. O să-ți placă!
Versiunea Spotify:
Versiunea Anchor:
Versiunea Apple Podcasts:
Citește și:
Podcast Pauza de Bine – E123: Then & Now. 5 lecții din 5 ani de antreprenoriat
Podcast Pauza de Bine – E69: Cum își creezi o viață pe care să o iubești
Pocast Pauza de Bine – 109: Greșeli pe care să le eviți în construirea brandului personal, cu Maria Surcel
Dacă vrei să păstrăm legătura și să îți iei doza de inspirație direct din inbox-ul tău, m-aș bucura să fii în lista de corespondență și să îți trimit versiunea mea de newsetter: connection letter. 💌
Comment
Foarte bun titlul, pentru că o afacere, mai ales la început de drum are nevoie de clienți, dar nu de orice fel de clienți, ci de aceia de care are nevoie pentru a se dezvolta. O pondere mare de clienți “dificili” te pot “ține” pe loc și îți pot tăia elanul.